خلوت من و خودم خلوت من و خودم
درباره ما


بعد از این عشق به همه عشق جهان میخندم هر که آرد سخن عشق به میان می خندم من از آن روز که دلدارم رفت به هوس بازی این بی خبران میخندم.

پیوند روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خلوت من و خودم

د ل ی ک ه ش ک س ت . . .
موضوع: <-PostCategory->

 

وحشت از عشق که نه ترسم از فاصله هاست                            

وحشت از غصه که نه ترسم از خاتمه هاست                            

ترس بیهوده ندارم صحبت از خاطره هاست                                

صحبت از کشتن نا خواسته عاطفه هاست                              

کوله باری پر از هیچ که بر شانه ماست                                    

گله از دست کسی نیست مقصر دل دیوانه ماست......                

 

 

سکوت را میپذیرم اگر بدانم روزی با تو سخن خواهم گفت

غم را می پذیرم اگر بدانم روزی در کنار تو شادی را احساس خواهم کرد

مرگ را می پذیرم اگر بدانم روزی خواهی فهمید دوستت دارم.....

 

 

چو عاشقی آمد سزاوار نباشد این گفتار که  "خدا در قلب من است"

شایسته تر آن است که گفته آید :"من در قلب خداوندم"

 

 

دلم شکسته تر شیشه های شهر شماست

شکسته باد دل آن کس که چنینم می خواست.....

 

 

دانی از زندگی چه می خواهم ؟؟

من تو باشم تو سراسر تو....

گر زندگی هزار باره بود

بار دیگر تو بار دیگر تو.......

 

 

تا تو رفتی همه گفتند از دل برود هر انکه از دیده برفت و به نا باوری و غصه من خندیدند....و کنون تو ای رفته سفر که هنوز یادگار تو در این کلبه خاموش بجاست!کاش یک لحظه سرود شب اندوه مرا می خواندی  که چه ها بر من آزرده گذشت و بدانی که:

                                                               "   از دل نرود هر انکه از دیده برفت....."

 

قشنگ ترین شعرم را برای شب شعر چشمان تو گفتموپس تو نیزقشنگ ترین لبخندت را برای لحظه دیدار نگه دار

 

 

برای سالهای بعد می نویسم که چشمانت عاشق می شوند آن روز ها که تو پناه لحظه هایم می شوی

برای روزهایی که زیبا ترین لحظه ها را برایش حدس می زنم!!!برای آن روزها......

 

 



نظرات شما عزیزان:

داداشي
ساعت11:29---22 آبان 1390
سلام آبجي
پاسخ:سلا از ماست . خوشحالم اولین نظر بودی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده توسط :faeze | لينک ثابت |برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

کورش کبیر
افشین
کلبه عشق
بوسه یعنی....
علی
100در صد داغ
اموزش عاشق شدن.
kind friends
زبان آموز
من و حرفام
فائزه
سکوت عشق
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه


سلام دوست مهربون.در صورت تمایل برای تبادل لینک لطفا منو با اسم دلنوشته های من و آدرس faeze.20.LXB.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینکتون رو در کارد زیر برام بذارید.در صورت وجود لینک کردن من در سایت شما بطور خودکارلینک میشید.ممنونم.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

تير 1391
آذر 1390
آبان 1390


نویسنده وبلاگ :

faeze

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com